interview met hans de Boodt in Chocolaterie Magazine over chocolade, HR, ondernemen

Interview met Hans De Boodt in Chocolaterie Magazine

Bij ’t Suykerbootje is chocolade meer dan ambacht en smaaksensatie; het vertegenwoordigt een dynamische reis van continue innovatie.

 

Met Hans De Boodt aan het roer, maakt ’t Suykerbootje een krachtige evolutie door in de wereld van chocolade – een sector waar vakmanschap en zakelijk inzicht hand in hand gaan.

 

De overgang van Hans van een doe-het-zelfketen naar het betoverende domein van chocolade was niet alleen een carrièreswitch, maar ook een persoonlijk herstelproces na een burn-out. Samen met zijn vrouw Sofie is ’t Suykerbootje uitgegroeid tot een succesvolle onderneming met filialen in Dendermonde, Puurs, en Londerzeel. Achter deze bloeiende façade schuilt een verhaal van hergeboorte en passie voor zoetigheden, samengevat in hun motto “Leuk en lekker”.
Daarom investeert ’t Suykerbootje in geavanceerde Selmi tempereermachines van ECD, waarmee precisie en kwaliteit gegarandeerd blijft in elke chocoladecreatie.

 

Het professionalisme van het team wordt zo mooi weerspiegeld in de hoogwaardige producten die zij produceren.

Hans benadrukt het belang van meegaan met de tijd: als chocolatier moet je niet alleen artistiek zijn, maar ook een scherpzinnige ondernemer. De filosofie van ’t Suykerbootje illustreert de transitie van traditioneel ambacht naar moderne zakenwereld. In de toekomst ziet Hans verdere uitbreiding en innovatie op het pad van ’t Suykerbootje, waarbij de leidraad “leuk en lekker” altijd het centrum van de strategie blijft vormen.

 

 

Maak kennis met de harmonie tussen traditie en innovatie, en laat ’t Suykerbootje je leiden op een betoverende ontdekkingstocht van de fijnste chocoladevariaties.

 

Lees je graag het volledig artikel, klik dan op onderstaande link:

 

Chocolaterie Magazine

Deze website gebruikt cookies voor een optimale beleving. Klik op accepteren indien u akkoord gaat Accepteren Meer lezen